2010/07/11

Argazki batzuk

Batiduak de dos en dos hemen.jejeje.1$eta bi, normalen moskitoz ingurauta baina toki polit politten



Hemen argiya 11etan juten da, baina ostiral eta sapatutan diskoteka egotea. diskotekak bere generadore propiyua daka ta ordun 2k arte eoten da, baina hortik ateatakon dana ilun iluna. Asik Tiputinin diskoteka linternakin jutea!!!jajaja



Atzo, dordoka jarri zien jateko... uff uff... ze gaixki pasa nun! hemen manjar bat bezela da eta erdi debekatuta dago jatea, baina batzuk kozinatu behar zutela ta pixka bat gordetzeko esan geniyen... baina a la hora de la verdad ezin izan nun jan... uff argazkikua dordoka hanka bat da ta aurretik oskola ikusi nun... geyegi geyegi... nahi duen bzlako earra izangoa baino nik oilaskua nayo...



hemen ba argazkitxo batzuk.
P.D: ama bainak nahi dittut bueltatze naizenen!!!! ez det arroza ikusi re in nahi!! bazkaltzeko arroza ( makarroiakin eo babakin!!!!) ta afaltzeko arroza... nere dietistak hau ikusiko balu...
benga ondo segiiii. muxux

4 comentarios:

  1. AROA21:41

    EPA JHAS,ZEMOUZ?HAU DA ZUREKIN KONEKTATU EZIÑA,NIK EZTAKIT TELEFONO PUTA HORREKIN ZE PASATZEAN,EA BIHAR LORTZEN DEUN ZEOZE!!!!!!!!!!!!!!!
    FORTASEKEN ORDEZ BESTE ZEOZE EAMAN BAZENU ASKOZ OBETO IGUAL EZTA?JA,JA,JA.
    AILAU ALDIA BILBOKOAK?BUENO GUAPA DORDOKA EO BESTE ZEOZE BAÑA ONDO JANDA SEGURU EZTA!ALA TXAO-
    P.D.AMA IYA ZUZENEN JUN DEN BAINAK EROSTEA,JA,JA,JA

    ResponderEliminar
  2. Anónimo13:33

    iepa jhasnaaaaa!!!
    nike nahi det diskoteka horta jun linterna hartuta!!jaja!!!seguru san fermiñetan bezelako anbientia eoteala horre!!!
    nik eztittut nahi bainak!!!nabazu taper batian bialiko dizkizut nik jaten eztittutenak eee!!ajaja!!
    bueno jhasna, hemen ezto berri haundirik ze sanfermiñake pasa dia ta oaindik buelta eman eziñik gabiltza!!! asike beste bat arte!!
    muuuak!!
    Igone

    ResponderEliminar
  3. Kaixo guapa!

    Ondo daokizu bidaia ezta? Pozten naz, ni ondo be, azkenen neskato bat dugu etxean.. aixxx jatorra oso...

    Beno ba, ondo izan, muxu ta disfrutau!

    ResponderEliminar
  4. Naiara Oiartzun14:41

    Jhasna!!! iujuuu!! ni re bizi nazela!! biyek kontinente igualin, biño ni hotza earra txupatzen! jeje. super moderna matet ne blogakin, biño gaur arte enekin zuke bazenunik... ni bai zue komentayun onduan B raro bat atetzen zela... jejeje. bo hoixe, erki dola beste baten abenturak re letzia, norberanan konszientego izateko. disfrutatu! patxo haundi bat!!

    ResponderEliminar